Media, is the AmCham best ally in efforts to improve the climate business

Media, is the AmCham best ally in efforts to improve the climate business

The work of all market actors contributes to economic prosperity, and AmCham believes that the media is one of the strongest allies in developing a stable business climate. At a reception organized for media representatives, AmCham President Enio Jaco emphasized that the truth is the media’s most important “product” — an output that requires courage, especially in times of transition as Albania goes through its journey toward the European Union. AmCham Executive Director Neritan Mullaj said he appreciated the contribution of the media in conveying the voice of the business community, and, in particular, providing coverage of AmCham’s work, stressing the importance of developing further cooperation.

———

Prosperiteti ekonomik është rezultat i punës së gjithë aktorëve në treg dhe Dhoma Amerikane beson se një nga aleatët më të fortë në punën për të zhvilluar një klimë të qëndrueshme biznesi, janë mediat. Në pritjen e organizuar për ta, Presidenti i Dhomës Amerikane z. Enio Jaco theksoi se “produkti” më i rëndësishëm i medias është e vërteta, një produkt që të kërkon guxim sidomos në kohë tranzicionesh që po kalon vendi në rrugëtimin  Europian. Drejtori Ekzekutiv i Dhomës Amerikane Neritan Mullaj vlerësoi kontributin e medias në përcjelljen e zërit të biznesit dhe në mënyrë të vecantë të punës që bën Dhoma, duke theksuar rëndësinë e zhvillimit të këtij bashkëpunimi.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *