Vatra

Vatra

vatra logo

Industria e reklamave dhe marketingut në Shqipëri po zgjerohet me ritme të paprecedentë. Gjatë viteve të fundit, agjencia është shndërruar në një sektor shqipfolës që po merr kredi përtej kufijve. Kjo është për shkak të rritjes së interesit të sipërmarrësve për të arritur tek konsumatorët shqiptarë përmes buxheteve të dedikuara të marketingut. Sfida e qenësishme që ka shqetësuar agjencitë më profesionale në Shqipëri është vendosja dhe mbajtja e standardeve të cilësisë së lartë. Disa prej tyre kanë zhvilluar aftësi dhe njohuri të rëndësishme që vlerësohen vërtet në garat dhe festivalet ndërkombëtare. Ndër to renditet Agjencia VATRA me seli në Tiranë. VATRA ka qenë kohët e fundit konkurrente në një nga festivalet më prestigjioze në industrinë e komunikimit: Festivali i Lisbonës AD. Ky konkurs vjetor mirëpret punimet dhe projektet e realizuara nga agjencitë mbarëbotërore, duke mbështetur kështu një klimë shumë konkurruese. VATRA është një nga agjencitë më të hershme të komunikimit dhe marketingut në Shqipëri. E themeluar nga Gerton Bejo në vitin 2003, një dizajner i vjetër dhe një pionier marketingu, agjencia ka festuar së fundmi 18 vjetorin e saj në tregun shqiptar. Gjatë 18 viteve, VATRA ka bërë një diversifikim mbresëlënës të tipologjive të shërbimeve dhe ka synuar tregun më të madh. Ndërsa flasim, VATRA po u shërben 55 milionë njerëzve në Ballkanin Perëndimor, duke u bërë kështu më e dukshme në Kosovë, Serbi dhe Maqedoninë e Veriut. E gjithë kjo i atribuohet angazhimit dhe strategjisë së saj mjaft ambicioze! Për sa i përket projekteve të realizuara gjatë këtyre 18 viteve, VATRA ka bashkëpunuar me më shumë se 300 klientë të shumëfishtë nga industri të ndryshme dhe ka përfunduar me sukses më shumë se 1550 projekte. 

Festivali Ad Lisbonës  

Z. Bejo u krenua kur konfirmoi se agjencia e tij duhej të ndërmerrte këtë sipërmarrje të madhe, e cila mund ta veçonte atë nga mijëra agjenci komunikimi shqiptare dhe ndërkombëtare. Prandaj, në përvjetorin e saj të 18-të, VATRA e konsideroi mjaft të përshtatshme të konkurronte në Festivalin e Gjashtë të Reklamave të Lisbonës, në një përpjekje për të gjetur veten e saj të vërtetë: A jemi vërtet një kompani solide që është gati të hidhet në tregun ndërkombëtar? Rezultati ishte befasues për të gjithë dhe befasues për agjencinë. Para ceremonisë së ndarjes së çmimeve, VATRA ishte në top 21 të listës përfundimtare, së bashku me dinosaurët e industrisë së komunikimit dhe gjigantët globalë në lidhje me historinë dhe buxhetin si Havas Lindja e Mesme, McCann Brasil, MediaMonks Portugal, VMLY&RX, LLYC, FCB Lisboa, Euro M., Too Good to Go, Holm Komunikation etj. Paneli i jurisë i përbërë nga profesionistë ndërkombëtarë përzgjodhi 5 projekte të VATRA-s për të kaluar në finale. Po i njëjti panel jurie i vlerësoi të denjë vetëm 50 projekte nga 1000 për të arritur në finale.  

Agjensia Vatra zgjidhet finaliste e festivalit te reklamave te Lisbones  

Në finale nuk u shfaq agjencia qëndrore e Tiranës në tre vendet e para për të konkurruar për totemin e festivalit – korbin e artë. Megjithatë, stafi i agjencisë e mirëpriti rezultatin, sepse të qenit në mesin e finalistëve me 5 projekte ishte një tregues se VATRA meriton shumë më tepër. Agjencia ka potencialin e plotë krijues dhe strategjik për të konkurruar me kompani të nivelit të njëjtë ose të nivelit më të lartë. Stafi u ndje krenar për 5 projektet e rëndësishme, të porositura nga klientë të rëndësishëm si Selita Water, Wiseword Group, Drupa Caffè, Këshilli i Bashkëpunimit Rajonal, Visa dhe Mastercard, të cilët përfundimisht arritën të kënaqnin një panel jurie prej 14 stilistësh, skenaristësh ose regjisorë nga në të gjithë botën. Siç thotë zoti Bejo, “është jashtëzakonisht e rëndësishme që agjencitë shqiptare si VATRA të marrin pjesë në konkurse dhe festivale ndërkombëtare”. Ai rriti agjencinë tonë, përmirësoi marrëdhëniet me klientët, sepse ata janë të sigurt për rezultatin e pritur, por më e rëndësishmja, është e mirë për industrinë dhe vendin”. 

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *