A new brand identity on the eve of the 20th anniversary

A new brand identity on the eve of the 20th anniversary

Dhoma Amerikane e Tregtisë ka kënaqësinë t’Ju prezantojë me Imazhin e ri të Identitetit të saj, në prag të 20 vjetorit të Themelimit të saj dhe përpara Asamblesë së Përgjithshme, e cila do mbahet në 15 Tetor. Imazhi i ri i AmCham simbolizon partneritetin midis SHBA dhe Shqipërisë, si dhe përfaqëson evoluimin e organizatës, në dy dekada mbështetje ndaj komunitetit të biznesit. Imazhi i ri vizual i AmCham shkrin në një element të vetëm unik, simbolin përfaqësues të të dy vendeve – ngjyrën e kuqe dhe blu, të flamurit Amerikan dhe shqiponja dykrenare, simbol i flamurit Shqiptar.

***

The American Chamber of Commerce in Albania has launched a new brand identity on the eve of the 20th anniversary of its establishment and ahead of its General Assembly Meeting, to be held on Oct. 15. AmCham’s new image symbolizes the partnership between the United States and Albania and represents the evolution of the organization in its two decades of work in support of the business community. AmCham’s new visual image merges into a single visual as representative of both countries – the red and blue colors of the American flag and the double-headed eagle of the Albanian flag.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *